Geen producten (0)

Verzenden en retourneren

 

 

Verzenden

 

 

Wat kost het?

 

Just Happy Stuff verstuurt binnen Nederland en België met PostNL en DHL.
 

Alle bestellingen in Nederland van €50,00 of meer worden gratis verzonden.

Voor alle bestellingen in Nederland van minder dan €50,00 is de bijdrage in de verzendkosten €4,95.

 
 

Verzenden naar België

 

Alle bestellingen naar België van €75,00 of meer worden gratis verzonden.

Voor alle bestellingen naar België van minder dan €75,00 is de bijdrage in de verzendkosten €9,50.

 
De prijzen naar andere landen dan Nederland en België zijn op aanvraag.

 

 

Hoe lang duurt het?

 

Nadat je bestelling is geplaatst en de betaling bij ons binnen is duurt het 1 tot 3 werkdagen voordat je bestelling bezorgd wordt. (Naar België kan dit iets langer duren).
Als je voor 16:00 uur hebt besteld en betaald (uitgezonderd weekenden en feestdagen), zal je bestelling dezelfde werkdag of uiterlijk de volgende werkdag verzonden worden.
Normaal gesproken wordt je bestelling dan één of uiterlijk twee werkdagen nadat de betaling binnen is geleverd door PostNL of DHL. (Naar België kan dit iets langer duren).
We zijn hierin echter afhankelijk van PostNL en/of DHL, dus mocht het onverhoopt toch wat langer duren vragen wij hiervoor je begrip.
De bezorgdagen van PostNL in Nederland zijn van dinsdag t/m zaterdag en van DHL van maandag t/m zaterdag.
Feestdagen en andere bijzondere omstandigheden kunnen voor vertraging zorgen, ook hiervoor vragen wij je begrip.
 
Wanneer je hebt gekozen om te betalen door middel van vooraf overmaken of bankoverschrijving gaat de levertijd van 1 tot 3 werkdagen in nadat de betaling is ontvangen.
Zodra de betaling is ontvangen, krijg je hierover bericht per mail.
Houd er rekening mee dat er in weekenden en op feestdagen geen overschrijvingen worden gedaan door sommige banken.
 
Wanneer je een bestelling plaatst met daarin producten met verschillende verwachte levertijden, zullen wij verzenden wanneer alle producten bij ons binnen zijn.
De langst verwachte levertijd geldt dus in dat geval voor jouw bestelling.
Wij proberen onze voorraad online zo actueel mogelijk te houden.
Het kan helaas weleens gebeuren dat een product toevallig net uitverkocht raakt en hierdoor de levertijd anders zal zijn dan aangegeven tijdens je bestelling of in de bevestings e-mail.
In dat geval laten we je dat altijd en zo spoedig mogelijk even weten.

 

 

 

Retourneren

 

Wanneer retourneren?

 

Uiteraard streven we ernaar dat al onze klanten tevreden zijn over ons en onze producten.
Het kan natuurlijk een keer voorkomen dat je een product om welke reden dan ook toch wilt retourneren. Dat kan uiteraard.
 
Je hebt het recht om binnen 14 dagen je bestelling of een gedeelte daarvan te retourneren.
Binnen deze periode heb je het artikel op zicht en heb je de tijd om het artikel te bekijken, te passen, te beoordelen en te controleren op eventuele defecten.
De te retourneren artikelen dienen compleet, in oorspronkelijke en onbeschadigde staat en in originele en waar mogelijk onbeschadigde verpakking retour gezonden te worden.
Houdt het artikel tot aan dat je het terug stuurt zoveel mogelijk in de originele verpakking, in verband met luchtjes die de artikelen kunnen opnemen, zoals bijvoorbeeld etens/kookluchtjes, tabaksrook, dierengeurtjes en/of luchtverfrissers.
Indien artikelen niet meer verkeren in de oorspronkelijke staat en er sprake is van waardevermindering heeft Just Happy Stuff het recht om het totaalbedrag of een ander bedrag, lager dan het totaalbedrag, in te houden voor deze waardevermindering op de terugbetaling.
 
Bij retourzending van de gehele bestelling ontvang je het aankoopbedrag en de betaalde verzendkosten retour.
Bij retourzending van een deel van de bestelling, ontvang je het aankoopbedrag van de retour gezonden goederen retour exclusief de eventueel betaalde verzendkosten.
De kosten voor het retour zenden voor de bestelling zijn voor rekening van de klant. Het tegoed dat ontstaat door een retourzending wordt aan je overgemaakt.
 
Heb je een verkeerd, defect of incompleet artikel ontvangen?
Allereerst onze excuses, wij vinden het erg vervelend dat er ondanks onze controle’s iets fout is gegaan.
Om dit zo snel mogelijk op te lossen, ontvangen we graag binnen 14 dagen een e-mail met je bestelnummer en een beschrijving van het probleem.
Dan lossen we dit uiteraard kosteloos voor je op.
 

  

Ruilen

 

Indien je een andere maat, kleur of een geheel ander artikel wenst te ontvangen dan kan dit door in de webwinkel een nieuwe bestelling te plaatsen en te betalen en de oude bestelling te retourneren.
 

 

Hoe werkt het?

 

Stuur binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling een mailtje naar info@justhappystuff.nl met daarin je naam, ordernummer en het artikel of de artikelen die je retour wilt sturen.
Je kunt ook het modelformulier voor herroeping gebruiken, deze is te vinden onderaan de algemene voorwaarden op de webwinkel. Dit is niet verplicht, een mailtje is ook voldoende, maar we moeten je wel de mogelijkheid geven hier gebruik van te maken.
Het is niet verplicht, maar we stellen het zeer op prijs als je ook vermeld wat de reden is van het retourneren.
 
Vervolgens verpak je het/de complete en onbeschadigde te retourneren artikel(en) in, in de oorspronkelijke of een gelijkwaardige verpakking.
Voeg de pakbon/factuur of een kopie van de pakbon/factuur bij het/de artikel(en) en geef hierop aan om welk(e) artikel(en) het gaat.
Vermeld ook je bankgegevens, je IBAN nummer en de juiste tenaamstelling, zodat we het tegoed zo snel mogelijk terug kunnen storten.
 
Verstuur het pakje vervolgens met PostNL (€4,50 voor een brievenbuspakje (maximale afmetingen 38 x 26,5 x 3,2 cm) en/of €7,25 voor pakketpost) of een andere vervoerder (kies wel voor een vervoerder die aflevert op het adres en niet op een afhaalpunt) naar onderstaand retouradres:
 
Just Happy Stuff
Kapelstraat 30A
6627AW Maasbommel

 
Je bent zelf verantwoordelijk voor de zending totdat deze is aangekomen bij Just Happy Stuff.
Het is aan te raden om het pakje met een track en trace code te versturen, zodat de afzender en de geadresseerde beiden het pakje kunnen volgen.
Vermeld ook de afzender op het pakje, of alleen de postcode en huisnummer van de afzender.
 
Niet voldoende gefrankeerde zendingen worden niet geaccepteerd.
Niet aangekomen zendingen worden niet vergoed.
 
Na ontvangst en controle van de retourzending wordt het verschuldigde bedrag zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 werkdagen teruggestort op het opgegeven rekeningnummer.

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacybeleid.